
EEZY KAUPPA
Sovellusperhe joustavaan henkilöstövuokraukseen.
Asiakas
Toimiala
Alustat
Palvelut



Eezy Kauppa on kahden sovelluksen kokonaisuus, joka mahdollistaa nopean ja vaivattoman henkilöstövuokrauksen päivittäistavarakauppoihin ympäri Suomen.
Palvelu helpottaa keikkatyötä yhdistämällä sopivan työntekijän ja kauppiaan nopeallakin aikataululla. Olemme olleet tiiviisti mukana projektin kaikissa vaiheissa palvelumuotoilusta toteutukseen.
Palvelumuotoilu
Yhteistyö alkoi vuonna 2016. Asiakkaan vahvaa toimialaymmärrystä hyödyntäen tunnistimme keskeisimmät osa-alueet, joissa mobiilisovelluksesta olisi eniten hyötyä ja jätettiin loput pois. Fokus olennaiseen on säilynyt suunnittelufilosofiana koko palvelun elinkaaren läpi.
Suunnittelu
Palvelun suunnittelutyötä on tehty tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. MVP-filosofian mukaisesti sovellusten ensimmäiset versiot tiivistettiin sisältämään vain kaikkein kriittisimmät toiminnot. Olemme parantaneet käyttökokemusta ja lisänneet uusia ominaisuuksia jokaisen uuden version myötä testaukseen ja palautteen pohjalta.
Software Development
Kauppiaiden sovellus on toteutettu Xamarin-teknologian avulla, uudempi työntekijäsovellus sitä vastoin React Nativella. Molemmat mahdollistavat suoraviivaisen ylläpidon ja ketterän päivitettävyyden sekä iOS:llä että Androidilla.
Jatkuva kehitys
Eezyn kaltaisessa palvelussa on keskeistä, että kehitysideat pohjautuvat käyttäjien aitoihin tarpeisiin. Käyttäjäpalautteen pohjalta olemme rakentaneet palvelusta jatkuvasti vahvempaa kokonaisuutta.



Saumatonta kommunikointia
Eezy Kauppa -kokonaisuus koostuu kahdesta sovelluksesta: toinen on tarkoitettu kauppiaille ja toinen työntekijöille.
Kauppias voi oman sovelluksensa kautta ilmoittaa vapaista työvuoroista ja saman alueen työntekijät näkevät ne heti omassa sovelluksessaan. Sekä vuoron ilmoittaminen että hyväksyminen tapahtuvat muutamalla painalluksella.
Työntekijöille Eezy Kauppa mahdollistaa hyvin joustavan työmuodon. Kauppias taas saa lisätyövoimaa yllättävissäkin tilanteissa – joskus jopa tunnin varoitusajalla.


Monta kauppaa, yksi käyttöliittymä
Kauppias voi oman sovelluksensa kautta hallita helposti jopa useamman kaupan työvuoroja.
Yhteydenotto työntekijöihin on helppoa. Jokainen heistä on käynyt läpi Eezyn oman haastatteluprosessin, mikä nostaa luotettavuuden korkealle tasolle.
Ongelmatilanteiden varalta sovellus sisältää asiakaspalveluchatin, jonka kautta Eezyyn saa kätevästi suoran yhteyden.



Monipuolisia työvuoroja – silloin kun sinulle sopii
Työntekijä voi paitsi selata lähialueensa vapaita vuoroja, myös hyödyntää kalenterinäkymää jo varattujen vuorojen selaamiseen. Kalenteriin voi myös kätevästi lisätä ajankohdat, joille käyttäjä ei halua saada ehdotuksia vuoroista.
Työvuoroista tarjotaan sovelluksen kautta kattavat tiedot ja ohjeet. Niistä on myös mahdollista antaa jälkikäteen palautetta.





Mobiili osana
modernia työkulttuuria
Monet elämäntilanteet ja -tyylit hyötyvät joustavasta vuorojen poimimisesta – ja pienemmätkään liikkeet eivät enää jää pulaan vaikkapa yllättävien sairastapausten sattuessa.
Pitkä yhteistyö asiakkaan kanssa yhdistettynä nopeaan käyttäjäpalautteeseen reagointiin on luonut ainutlaatuisen kokonaisuuden, josta hyötyvät kaikki osapuolet.
Oscar SalonahoToimitusjohtajaTaiste Oy"On ollut ilo olla mukana luomassa menestystarinaa yhdessä asiantuntevan ja ketterää kehitystä toteuttavan asiakkaan kanssa. Yhteistyö on johtanut hyviin tuloksiin ja luonut uudenlaisen palvelun moderniin työelämään.