Ratkaisu virtaviivaistaa monimutkaisia tilausprosesseja, helpottaa henkilöstön arkea ja parantaa asiakaskokemusta.
Hesburgerin tilausten hallinnan uudistus sai hopeapalkinnon European Design Awards 2025 -kilpailussa.
Palkintogaala järjestettiin lauantaina 7. kesäkuuta Ljubljanassa osana arvostettua European Design Festivalia. Tapahtuma juhlistaa Euroopan parasta muotoilua – tässä seurassa on kunnia olla mukana.
Tunnustus on uusi virstanpylväs hankkeelle, joka on jo aiemmin saanut kiitosta Suomessa Grand One -palkintogaalassa. Menestyksen keskiössä on ollut tiivis ja sujuva yhteistyö Hesburgerin, Taisteen ja teknologiayritys Aradon välillä..
"Tärkein suunnittelutavoitteemme oli tehdä ravintolatyöntekijöiden arjesta mahdollisimman sujuvaa,” pohjustaa suunnittelujohtaja Ville Kaisla.
“Palkinto on erityisesti voitto yhteissuunnittelulle. Uskomme, että jatkuva ideointi ja ratkaisujen testaaminen kaikkien käyttäjäryhmien kanssa on avain innovatiivisiin ja aikaa kestäviin lopputuloksiin.”
Aradon toimitusjohtaja Anssi Soinu on samoilla linjoilla: “Ratkaisu säästää Hesburgerille vuosittain 25 000 työtuntia muihin tehtäviin. Se vaikuttaa suoraan työntekijöiden mahdollisuuksiin keskittyä asiakaspalvelun laatuun – työn vaikutukset näkyvät kilpailuetuna pitkälle tulevaisuuteen.”
Lämmin kiitos kaikille projektiin osallistuneille – ja onnittelut koko tiimille!
Lue lisää tilausten hallinnan uudistuksesta täältä.